Kunnen wij je helpen?

Heb je een administratieve vraag? Is er ists niet in orde met je inschrijving? Wil je info over een opleiding, Dan helpt ons klantencentrum je graag verder.

Heb je een technisch probleem met de Syntra Cloud? Lees dan even onderstaande oplossingen door.

Ik heb geen toegang tot mijn cursus

Dit probleem kan nooit opgelost worden via mail. Je gaat hiervoor altijd naar het secretariaat op de campus waar je les volgt en vraagt of ze je kunnen toevoegen aan je cursus. Normaal mag dit probleem zich ook niet stellen en word je automatisch toegevoegd indien er Syntra Cloud ondersteuning is in je cursus. Wij benadrukken dat docenten vrij zijn om deze leeromgeving te gebruiken. Ze zijn niet verplicht.

Ik geraak niet aangemeld

Vaak is het probleem hier een typfout in het paswoord of in de gebruikersnaam. Je kan dit probleem simpel zelf oplossen door een nieuw paswoord aan te vragen. Soms kan het ook zijn dat je geen activatiemail ontvangen hebt. In dat geval open je een ticket (zie onderaan).

Ik heb een probleem met mijn aanmeldsleutel

Dat is jammer. Want deze wordt wel degelijk de eerste les gecommuniceerd door je docent of door onze administratie. Om veiligheidsredenen worden sleutels ook beperkt in de tijd. Het kan dus ook zijn dat je te laat bent om aan te melden. Meestal geven we 1 maand tijd om dit te doen. Het probleem kan opgelost worden door wederom naar het secretariaat te gaan en daar te vragen dat men jou manueel wil aanmelden in de cursus.

Ik heb nog een ander probleem

De Syntra Cloud wordt aangestuurd door Moodle. Dit online leerplatform is gebruiksvriendelijk en performant. Wij raden aan om Google Chrome te gebruiken. Dat gezegd zijnde, een probleem kan er altijd zijn. En dan kan je ook hulp vragen. Stuur een mailtje met daarin duidelijk je naam, cursus en campus waar je les volgt en omschrijf het probleem zo goed mogelijk (een screenshot helpt altijd). Het Syntra Cloud hulpadres is: opleiden@syntra-ab.be. We doen onze best om deze binnen de week te beantwoorden. En we herhalen, ALLEEN voor problemen met de leeromgeving. Voor alle andere vragen kan je bij het klantencentrum terecht.